دانلود بازی Lets Sing برای PC

مطالب محبوب

دانلود بازی Lets Sing برای PC

افسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم میکند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند..پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه فهمند شما کی هستید. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید.میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید.یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

Let's Sing PC-DOGE

Lets Sing pc cover small دانلود بازی Lets Sing برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8600 or more
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space
Additional Notes: Works with built-in, USB or mini-jack microphone(s)

 

تصاویری از محیط بازی:

Lets Sing screenshots 01 small دانلود بازی Lets Sing برای PC Lets Sing screenshots 02 small دانلود بازی Lets Sing برای PC

Lets Sing screenshots 03 small دانلود بازی Lets Sing برای PC

 

source دانلود بازی Lets Sing برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Lets Sing برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Lets Sing برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link


,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.